28 March 2010

- Its so hard not to think about it, its so hard to forget...

- 回不去從前 到不了以後

- Time to move on... Time for new changes...

- 我要我的童话。 无论未来的日子里会有多艰难,我都想要和你在一起。

- Its take a lot of courage to make the 1st move yet a single "NO" will destroy everything..

- 不想再玩抓迷藏了!这一阵子是我一厢情愿吗?如果不是的话,如果你还爱我就请你告诉我!不要等到我真的离去时,你才来后悔。我愿等你但总有个限期的嘛。


I guess I watch too many TW drama recently... Haa..
But TW drama are full of fairytales that I like =)

My unspeakable words

No comments: