29 May 2012

I don hate u, i never will. I just act like I do, cos its easier than admitting that I miss u



真失败。到现在我还没做到我该做的事。
再一次梦见你,再一次心痛,再一次失去。在我的梦里,出现了不可能会在现实生活里发生的事,就是我们在一起。那种感觉真的很甜,很开心。可是这个是现实生活并不可能发生的事所以不敢想不敢期待。
我已经不敢去渴望你可能还在。也许告诉自己,这一切都已经过了,会比较好过一点吧。
我想最明白我的心情的人会是你吧!
真的希望那天的到来会快一点!慢慢来我一定可以做到!

Many a time, I wish to drop u a sms to ask about you but I choose not to. I also choose not to ask about you in front of others. Although its hard to do but its mine, its our choice.. We both choose for things to be in this way. We'll be happier in this way, I guess... In our own denial, in our own lies..

No comments: