03 December 2011

You are the apple of my eye

Love this show...



I find it so realistic and touching.. Heard that its based on real life story.. 那些年, 我們一起追的女孩

Life.... is full of choices for us to choose...
There's no right or wrong choices.. Whenever you make a decision, in the later part, you might or will tends to think back, whether is it the right one? But I guess the choices that was choosen was the best available choice back then but if given a choice, will you still choose the same choices?

Watching the show, make think back even more.. 如果那时候我这么做或者我那么做,会是什么后果。

Some parts in the show, felt so much like my own life... Haa!

1. 被你喜欢去过的我,很难会觉得别人会比你更喜欢我。
2. 或许,在另一个平行时空里,我们是在一起的. 真羡慕他们


我真的好想你哦!我肯定的是。。我想的是我在那时认识的你而因该不是现在的你。那时的你,不曾离开过我,那时的你,不会放弃我,那时的你,不会摆架子,那时的你,才是真真爱我的你。我真的好想紧紧抱者你。我真的很想知道你的答案,你的心里到底是在想什么。是否你最近所说的都是真的,如果是的话,我想我也不要再拖拖拉拉了。如果不是的话,你能否告诉我呢?好让我们不要再浪费彼此的时间!



I really think this is a good show, caused I watch it twice!

No comments: